מחיר הביטקוין קפצו בעקבות דו"ח תעסוקה חלש, מעוררים תקווה שהירידה עשויה להסתיים. הדולר החלש תורם גם לעלייה. אנליסטים צופים עלייה הדרגתית לביטקוין בחודשים הקרובים. מטבעות קריפטו אחרים רושמים עליות. תחושת האופטימיות חוזרת בזהירות לשוק הקריפטו

מחיר הביטקוין מתאושש: ירידה חדה נגמרה?

מחיר הביטקוין זינק בעקבות דו"ח תעסוקה חלש

מחיר הביטקוין זינק כמעט ב-5% ביום שישי לאחר פרסום דו"ח תעסוקה אמריקאי חלש מהצפוי. עלייה זו עוררה תקווה בקרב משקיעים רבים שתקופת הירידה האחרונה של המטבעות הדיגיטליים עשויה להיות מאחורינו.

הביטקוין קפץ מעל 62,000 דולר

הביטקוין קפץ מעל 62,000 דולר לזמן קצר לאחר פרסום דו"ח התעסוקה, שם נחשף כי ארה"ב הוסיפה פחות משרות מאשר ציפו באפריל. נתון זה הקל על חששות המשקיעים לגבי עליית הריבית, שעשויה להשפיע לרעה על מטבעות קריפטוגרפיים.

הדולר האמריקאי החלש יותר תורם לעלייה

היחלשות הדולר האמריקאי נתפסה גם כסימן חיובי עבור שוק הקריפטו. דולר חזק יותר בדרך כלל מחליש נכסים סיכוניים יותר כמו מטבעות קריפטוגרפיים, ולכן ירידה בערכו תורמת לעלייה בביקוש אליהם.

אנליסטים צופים עלייה הדרגתית

אנליסטים צופים טווח מסחר לביטקוין בין 60,000 ל-70,000 דולר בחודשים הקרובים. הם צופים עלייה הדרגתית ולא זינוק חד, תוך התחשבות בהשפעות אפשריות של מדיניות הריבית של הבנק הפדרלי.

מטבעות קריפטו אחרים רושמים עליות

מטבעות קריפטו מרכזיים אחרים כמו את'ריום, דוג'קואין ושיבה אינו ראו גם עליות משמעותיות בעקבות פרסום דו"ח התעסוקה.

העתיד נראה אופטימי בזהירות

לסיכום, ניתן לומר שתחושת האופטימיות בשוק הקריפטו חזרה בזהירות בעקבות פרסום דו"ח התעסוקה. נתונים אלו גרמו למשקיעים להאמין שהירידה האחרונה עשויה להיות זמנית ושהשוק צפוי להתאושש בהדרגה בחודשים הקרובים.tunesharemore_vert

קיבלתם ערך מהמאמר?
שתפו גם חברים:

אם גם אתה רוצה לקרוא את השוק כמו ספר פתוח אני מזמין אותך למחזור הקרוב של תוכנית הליווי שלנו

ניווט מאמרים

כתבו לנו מה דעתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

חדשות טובות לשוק הקריפטו: בית הנבחרים של ארה"ב שוקל חקיקה להבהרת רגולציה בתחום הנכסים הדיגיטליים

בית הנבחרים של ארצות הברית שוקל חקיקה חשובה בשם חוק FIT21, שמטרתה להבהיר את הרגולציה בתחום הנכסים הדיגיטליים, כולל מטבעות קריפטו. החוק צפוי להוביל לבהירות

קרא עוד »

קצת על Bit4Futures

אנחנו כאן כדי ללמד אתכם לעומק ובהרחבה ברמה הגבוהה ביותר לדעת להרוויח באמצעות טכניקות ואסטרטגיות מסחר שפיתחתנו בשנים האחרונות.

אתם לא תתעשרו מהר זה בטוח! אבל לאט לאט זה אכן יקרה, כי דניאל בן אבו וצוות מוחות מהחזקים בישראל עושים הכל על מנת להעניק לכם ידע מורחב ויעיל על מסחר במטבעות דיגיטליים, ניתוח טכני בצורה עמוקה ביותר, ושיטות מטורפות שלא חשבתם עליהם.

אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ כדי להישאר מעודכנים בכל מה שקשור לעולם הקריפטו ולקבל עוד תוכן איכותי, סקירות מטבעות וניתוחי עסקאות עוד לפני שאנחנו נכנסים לעסקה!

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ החינמית שלנו ומעקב ברשתות לחצו על האייקונים

תעשה עוקב בעמוד האינסטגרם של Bit4Future כדי להישאר תמיד מעודכן בכל מה שקשור לקריפטו ושוק ההון:

כל יום אני וצוות האנליסטים שלי מעלים לשם תוכן חדש ואקסקלוסיבי עם המון המון ערך שאין בשום מקום אחר! חדשות שוק, עדכונים, ניתוחי עסקאות, טיפים לסוחרים, מדריכים מיוחדים לסוחרים ועוד המון ידע איכותי.

הצטרף עכשיו לקבוצת הווצאפ הבלעדית שלנו בה אני והצוות אנליסטים שלי שולחים את העסקאות והניתוחים על המטבעות שאנחנו סוחרים בהם
(לא המלצה למסחר):

הירשמו לנויזלטר שלנו וקבלו חדשות, ניתוחים ועדכונים חמים לפני כולם!

בהרשמה לניוזלטר אני מאשר קבלת דיוור מ Bit4Futures. אנחנו מבטיחים לשלוח רק תכנים איכותיים עם הרבה ערך!