שוק הקריפטו זינק ב-7.77%, שוק מטבעות המימ קפץ ב-16.7%. Dogwifhat חדש יחסית זינק ב-23%, Floki ו-Dogecoin עלו ב-21.58% ו-20.27% בהתאמה. עליות משמעותיות גם ב-Shiba Inu ו-Pepe.

כלבי הקריפטו משתוללים: Dogwifhat, Floki ו-Dogecoin מובילים את הזינוק בשוק המטבעות, שווי השוק מזנק ב-7.77%

המסחר ביום שבת מצביע על תנופה חיובית וחזרה של עניין בנכסים דיגיטליים, מה שהוביל לעלייה משמעותית של 7.77% בשווי השוק הכולל של הקריפטומטבעות, שהגיע לשיא של 2.37 טריליון דולר.

שוק מטבעות המם, הידוע גם בשם "מטבעות מִימִים", לא נותר מאחור, ורשם עלייה של 16.7% ב-24 השעות האחרונות, מה שהעניק לו שווי של 57.7 מיליארד דולר, לפי CoinGecko.

Dogwifhat

Dogwifhat (WIF) הובילה את העליות בקרב מטבעות המם בעלי שווי שוק גבוה. מטבע הקריפטו מבוסס סולנה, שהושק ב-20 בנובמבר 2023, זינק ב-23% מרשים ב-24 השעות האחרונות, לצד עלייה מרשימה של 28.65% בשבוע האחרון.

נכון לעכשיו, Dogwifhat נסחר במחיר של 3.37 דולר, עם שווי שוק של מעל 3.4 מיליארד דולר, הממקם אותו במקום הרביעי בין מטבעות המם ובמקום ה-33 בשוק הקריפטו הכללי.

Floki

Floki (FLOKI), מטבע נוסף בהשראת כלבים, ראה את מחירו מזנק ל-0.0001994 דולר, עלייה משמעותית של 21.58% ב-24 השעות האחרונות.

מטבע המם בנושא כלבים, שהושק בספטמבר 2021 בעקבות ציוץ ויראלי של מנכ"ל טסלה אילון מאסק, ממשיך להציג תנופה חיובית ועקבית.

המהפך הירוק ניכר בתרשים המחירים של Floki ל-14 ימים, המראה זינוק של יותר מ-44%.

Dogecoin

Dogecoin (DOGE), נכס דיגיטלי נוסף בנושא כלבים, זינק ב-20.27% מרשים ב-24 השעות האחרונות.

הנכס הדיגיטלי, שהוצג לראשונה בדצמבר 2013, נסחר כיום במחיר של 0.159 דולר.

במהלך השבוע האחרון, DOGE – בדומה ל-Dogwifhat ו-Floki – המשיך במגמת העלייה שלו, ורשם עלייה משמעותית של 10.46% במחיר, לפי CoinMarketCap.

העלייה הזו בערך נצפתה גם לאורך 14 ימים, כאשר מטבע המם גבוה ב-4.4% ממה שהיה לפני שבועיים. עם זאת, המחיר עדיין נמוך ב-12.3% לאורך 30 ימים.

לא נותרו מאחור, גם מטבעות מם אחרים רשמו עליות דו ספרתיות ב-24 השעות האחרונות.

Shiba Inu (SHIB) זינק ב-11.98%, נסחר במחיר של 0.00002553 דולר, בעוד ש-Pepe (PEPE) רשם עלייה מרשימה של 16.69% בשבוע האחרון.

Bonk (BONK) ראה גם את מחירו עולה ב-11.51% ב-24 השעות האחרונות, והגיע ל-0.00002915 דולר.

קיבלתם ערך מהמאמר?
שתפו גם חברים:

אם גם אתה רוצה לקרוא את השוק כמו ספר פתוח אני מזמין אותך למחזור הקרוב של תוכנית הליווי שלנו

ניווט מאמרים

כתבו לנו מה דעתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

חדשות טובות לשוק הקריפטו: בית הנבחרים של ארה"ב שוקל חקיקה להבהרת רגולציה בתחום הנכסים הדיגיטליים

בית הנבחרים של ארצות הברית שוקל חקיקה חשובה בשם חוק FIT21, שמטרתה להבהיר את הרגולציה בתחום הנכסים הדיגיטליים, כולל מטבעות קריפטו. החוק צפוי להוביל לבהירות

קרא עוד »

קצת על Bit4Futures

אנחנו כאן כדי ללמד אתכם לעומק ובהרחבה ברמה הגבוהה ביותר לדעת להרוויח באמצעות טכניקות ואסטרטגיות מסחר שפיתחתנו בשנים האחרונות.

אתם לא תתעשרו מהר זה בטוח! אבל לאט לאט זה אכן יקרה, כי דניאל בן אבו וצוות מוחות מהחזקים בישראל עושים הכל על מנת להעניק לכם ידע מורחב ויעיל על מסחר במטבעות דיגיטליים, ניתוח טכני בצורה עמוקה ביותר, ושיטות מטורפות שלא חשבתם עליהם.

אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ כדי להישאר מעודכנים בכל מה שקשור לעולם הקריפטו ולקבל עוד תוכן איכותי, סקירות מטבעות וניתוחי עסקאות עוד לפני שאנחנו נכנסים לעסקה!

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ החינמית שלנו ומעקב ברשתות לחצו על האייקונים

תעשה עוקב בעמוד האינסטגרם של Bit4Future כדי להישאר תמיד מעודכן בכל מה שקשור לקריפטו ושוק ההון:

כל יום אני וצוות האנליסטים שלי מעלים לשם תוכן חדש ואקסקלוסיבי עם המון המון ערך שאין בשום מקום אחר! חדשות שוק, עדכונים, ניתוחי עסקאות, טיפים לסוחרים, מדריכים מיוחדים לסוחרים ועוד המון ידע איכותי.

הצטרף עכשיו לקבוצת הווצאפ הבלעדית שלנו בה אני והצוות אנליסטים שלי שולחים את העסקאות והניתוחים על המטבעות שאנחנו סוחרים בהם
(לא המלצה למסחר):

הירשמו לנויזלטר שלנו וקבלו חדשות, ניתוחים ועדכונים חמים לפני כולם!

בהרשמה לניוזלטר אני מאשר קבלת דיוור מ Bit4Futures. אנחנו מבטיחים לשלוח רק תכנים איכותיים עם הרבה ערך!