המטבע המסתורי: Zcash ומהפכת הפרטיות בעולם הקריפטו

סקירה על המטבע ZCASH

מטבע ZCASH

סקירה זו תסקור את Zcash, מטבע קריפטוגרפי המאפשר עסקאות אנונימיות באמצעות טכנולוגיה ייחודית. נדון ביתרונותיו של Zcash, כגון פרטיות ואבטחה משופרות, ובחסרונותיו, כגון שווי שוק נמוך יחסית. נבחן את נתוני Zcash, כולל כמות המטבעות, שווי שוק ומגמה טכנית. נסקור את אתר וקהילת Zcash, כולל פורומים, חשבונות רשתות חברתיות ופעילות הצוות. נסביר את הרעיון הכלכלי מאחורי Zcash ונשווה אותו למטבעות מתחרים. כתבה זו תספק סקירה מקיפה שתאפשר לקוראים להבין את Zcash, הפוטנציאל שלו והסיכונים הכרוכים בהשקעה בו.

תוכן עניינים:

נתונים כלליים

זיקאש הינו מטבע קריפטוגרפי- נכס דיגיטלי מבוזר המתמקד בפרטיות ואנונימיות. הוא משתמש בטכנולוגיה המאפשרת ביצוע העברות ללא חשיפה של פרטים רגישים כמו מקור העסקאות או סכומן.
זיקאש הינו מטבע אנונימי ולא בדוי, בשונה ממטבעות אחרים כמו הביטקוין בהם אפשר לחשוף את נתוני העסקאות המועברות על רשת הבלוקצין.לעומת זאת גם עסקאות במטבע זיקאש מועברות על רשת בלוקציין ציבורית אבל ברירית המחדל של המטבע הינו הצפנת מקור העסקאות וסכומן.
המטבע שוחרר לראשונה ב-28 באוקטובר 2016, והוא התבסס במקור על בסיס הקוד של ביטקוין.

נתונים טכניים

כמות מתגלגלת: 16,328,269 מספר המטבעות הנמצאות במחזור ציבורי יחסית קטנה ומצביע לנו על ביקוש גבוה לעומת ההיצע
כמות מקסימלית: 21,000,000 זהה לכמות ההיצע של הביטקוין ויחסית שטנה לכמות הביקוש
שווי שוק נוכחי: $340,981,320 להשוואה כשליש משווי הביטקוין.
מבחינת נגרף הטכני הוא מנוגד לשאר השוק, החל מתחילת 2023 השוק במגמה עולה והגרף הנל מנוגד ועדין נמצא במגמה יורדת ויכול להעיד לנו על חולשה של המטבע,לפחות נכון לעכשיו הוא עדין לא יצר שינוי מגמה (MSS)
שיא כל הזמנים עמד על 5941.80 ודפל כל הזמנים עמד על 18.93
כרגע נכון ל13/02/2024 המחיר עומד על 20.88

WhatsApp Image 2024 02 22 at 11.06.57
סקירה על המטבע ZCASH 3

עסקה שלקחנו במינוף 2 על המטבע כניסה במחיר של 21.40 מחיר נוכחי 28.50 כמובן שיש לנו את ניהול העסקה שלנו בין אם זה טווח ארוך או קצר

WhatsApp Image 2024 02 22 at 11.06.57 2
סקירה על המטבע ZCASH 4

אתר וקהילה

למטבע יש 36.5K עוקבים ב https://coinmarketcap.com/currencies/zcash/
למטבע קיים אתר מתוחזק המספק לנו מידע עדכני ועקבי על המטבע ועל הצוות מה שיכול להעיד על אמינות ואיכות הפרויקט
האתר נוח וברור למשתמש מה שתורם לחווית הגולש/המשקיע למציאת מידע עדכני ורלוונטי, בעם הפנים והרושם הראשוני של הנכס.
לאתר לוגו ,פונט ועיצוב עקבי וברור המעיד על הסיפור של הפרויקט
בעיצוב הלוגו והאתר ניכר שניסו להעביר מסר ברור, נקי ויעיל.
באתר קיים פורום שאלות תשובות על מנת לשפר את חווית המשתמש ולמנוע בלבול וחוסר הבנה מה שמוכיח לנו על מחשבה מאחורי הפרטים וככלי לשרות לקוחות טוב יותר למען המשקיעים.
באתר מפורסמים בורסאות שונות העובדות עם המטבע אבל לא מפורסם חדשות מה שמקשה עלינו להתעדכן בפרטים חדשים
האתר פעיל ואין באגים, האתר כתוב באנגלית .
לאתר קיים חשבון בטווטיר ובטלגרם פעיל גם על ידי הצוות וגם על ידי העוקבים
חשבון הטלגרם מונה כ2571 משתתפים וחשבון הטוויטר כ 16.6K החל מנובמבר 2017. נתונים אלו מצביעים לנו על צוות ופרויקט פעיל ומתוחזק.

צוות הפרויקט:

הפרוייקט הוקם על ידי Zooko Wilcox-O'Hearn מומחה אבטחת מחשבים מנכ"ל לשעבר של חברת Crypherpunk – חברה העוסקת בהצפנות וטכנולוגיות לשיפור הפרטיות כבר מסוף שנות ה80
ומיסד ECC – מטבעות חשמלים דיגיטלים שנוצר בשנת 2016 וכך פותח המטבע ZCASH
ניתן לראות שיש למייסד הפרויקט ניסיון רב שנים בתחום הקריפטו ורשתות מבוזרות ובעל השכלה בתחום הסייבר, המידע גם תואם לאתר https://www.linkedin.com/in/zookow/
הוא מטבע קריפטוגרפי מבוזר ומקור פתוח המציע פרטיות ושקיפות סלקטיבית של עסקאות. תשלומי Zcash מתפרסמים בבלוקצ'יין ציבורי, אך השולח, הנמען והסכום של העסקה נשארים פרטיים.
הפרויקט בא לפתור את בעיה החשיפה שבמטבעות קריפטו אחרים שבהם כל אדם עם מעט ידע במחשבים יכול לאתר את כתובות הארנקים ואת העסקאות שקרו.

ה,"וויט פפר"

המסמך המאומת של המטבע הינו מדעי עם מקורות ביסוס לכל המידע שניתן שם ובנוסף נוסחאות ותכנית מסודרת מה שיכול להצביע על פרויקט איכותי.
במסמך לא מבטיחים תשואות אלא רק מסבירים על דרך הכרייה והבלוקים והרעיון הכלכלי והפוטנציאל שבמטבע אבל אין הבטחות לתשואה למשקיעים מה שמסמן לנו לטובה על הפרויקט
הרעיון הכלכלי של המטבע הוא היצע מוגבל של 21 בלוקים בדיוק כמו בביטקוין וככה המטבע אינו מושפע מאינפלציה, גם כאן הכורים מקבלים שכר בהתאם לבלוקים שמצטמצמים כל 4 שנים.
ישנו מטבע נוסף מתחרה למטבע בשם MONERO(XMR) פרויקט שגם עוסק בפרטיות ואנונימיות ויצא בשנת 2014, פרויקט וותיק יותר בעל שווי שוק בסה"כ $2,329,775,176 מה שאומר שבמידה וZCASH ידביק את הפעם הוא עלול להגיע ל127$

קיבלתם ערך מהמאמר?
שתפו גם חברים:

אם גם אתה רוצה לקרוא את השוק כמו ספר פתוח אני מזמין אותך למחזור הקרוב של תוכנית הליווי שלנו

ניווט מאמרים

כתבו לנו מה דעתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

חדשות טובות לשוק הקריפטו: בית הנבחרים של ארה"ב שוקל חקיקה להבהרת רגולציה בתחום הנכסים הדיגיטליים

בית הנבחרים של ארצות הברית שוקל חקיקה חשובה בשם חוק FIT21, שמטרתה להבהיר את הרגולציה בתחום הנכסים הדיגיטליים, כולל מטבעות קריפטו. החוק צפוי להוביל לבהירות

קרא עוד »

קצת על Bit4Futures

אנחנו כאן כדי ללמד אתכם לעומק ובהרחבה ברמה הגבוהה ביותר לדעת להרוויח באמצעות טכניקות ואסטרטגיות מסחר שפיתחתנו בשנים האחרונות.

אתם לא תתעשרו מהר זה בטוח! אבל לאט לאט זה אכן יקרה, כי דניאל בן אבו וצוות מוחות מהחזקים בישראל עושים הכל על מנת להעניק לכם ידע מורחב ויעיל על מסחר במטבעות דיגיטליים, ניתוח טכני בצורה עמוקה ביותר, ושיטות מטורפות שלא חשבתם עליהם.

אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ כדי להישאר מעודכנים בכל מה שקשור לעולם הקריפטו ולקבל עוד תוכן איכותי, סקירות מטבעות וניתוחי עסקאות עוד לפני שאנחנו נכנסים לעסקה!

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ החינמית שלנו ומעקב ברשתות לחצו על האייקונים

תעשה עוקב בעמוד האינסטגרם של Bit4Future כדי להישאר תמיד מעודכן בכל מה שקשור לקריפטו ושוק ההון:

כל יום אני וצוות האנליסטים שלי מעלים לשם תוכן חדש ואקסקלוסיבי עם המון המון ערך שאין בשום מקום אחר! חדשות שוק, עדכונים, ניתוחי עסקאות, טיפים לסוחרים, מדריכים מיוחדים לסוחרים ועוד המון ידע איכותי.

הצטרף עכשיו לקבוצת הווצאפ הבלעדית שלנו בה אני והצוות אנליסטים שלי שולחים את העסקאות והניתוחים על המטבעות שאנחנו סוחרים בהם
(לא המלצה למסחר):

הירשמו לנויזלטר שלנו וקבלו חדשות, ניתוחים ועדכונים חמים לפני כולם!

בהרשמה לניוזלטר אני מאשר קבלת דיוור מ Bit4Futures. אנחנו מבטיחים לשלוח רק תכנים איכותיים עם הרבה ערך!