מחיר הביטקוין ירד 15% משיאו, אך תיקונים אלה אופייניים לשוק שורי ומהווים הזדמנות לקנייה. אירועים חיוביים כמו חציית הביטקוין צפויים להשפיע לטובה על מחיר המטבע בטווח הארוך.

 האם עליית הביטקוין הסתיימה ? סיבות להישאר אופטימיים למרות התיקון

ירד 15% משיא כל הזמנים, אך זה טבעי בשוקי שור

מחיר הביטקוין ירד ביותר מ-15% מאז ששבר את שיא כל הזמנים לפני חודש, כאשר חלק מהאלטקוינים המובילים צנחו ב-40%-50%. עם זאת, אנליסטים רבים מציינים כי תיקונים כאלה הם אופייניים לשוקי שור ומהווים הזדמנות לקנייה.

תיקון בריא לביטקוין

התיקון בשוק הקריפטו פגע בסנטימנט של המשקיעים, אך עדיין ישנן סיבות רבות להישאר אופטימיים לגבי נכסים דיגיטליים. מינוף מנופח ניקה את השוק וזה הופך אותו לבריא הרבה יותר, טוענים אנליסטים.

חצייה עשויה להשפיע לטובה על מחיר הביטקוין

חצייה של כמות הביטקוין החדשה שמופקת עשויה להשפיע לטובה על המחיר, כאשר קרנות סל על ביטקוין פיזי (Spot ETFs) מגיעות לקהל רחב יותר. אירוע זה הקדים בעבר ראליים פראיים.

חולשה בשוק המניות עלולה להשפיע לרעה, אך הירידה תהיה קצרת מועד

חולשה בשוק המניות עלולה להשפיע לרעה על נכסי הקריפטו, אך הירידה תהיה קצרת מועד עם נרטיבים נוספים שמשחקים תפקיד, אומרת האנליסטית המאקרו כלכלית נואל אצ'סון.

ביקוש עקבי לביטקוין ואית'ריום

למרות הירידה הנוכחית, קרן הגידור QCP Capital דיווחה ביום שלישי כי היא ממשיכה לראות ביקוש עקבי ומשמעותי לאופציות קריאה (Calls) על ביטקוין ואית'ריום לתפוגות ארוכות טווח עד מרץ 2025.

לסיכום:

הביטקוין אמנם ירד משיא כל הזמנים, אך תיקונים כאלה הם אופייניים לשוקי שור ומהווים הזדמנות לקנייה. אירועים כמו חצייה וביקוש עקבי לביטקוין ואית'ריום עשויים להשפיע לטובה על מחיר המטבעות בטווח הארוך.

קיבלתם ערך מהמאמר?
שתפו גם חברים:

אם גם אתה רוצה לקרוא את השוק כמו ספר פתוח אני מזמין אותך למחזור הקרוב של תוכנית הליווי שלנו

ניווט מאמרים

כתבו לנו מה דעתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

חדשות טובות לשוק הקריפטו: בית הנבחרים של ארה"ב שוקל חקיקה להבהרת רגולציה בתחום הנכסים הדיגיטליים

בית הנבחרים של ארצות הברית שוקל חקיקה חשובה בשם חוק FIT21, שמטרתה להבהיר את הרגולציה בתחום הנכסים הדיגיטליים, כולל מטבעות קריפטו. החוק צפוי להוביל לבהירות

קרא עוד »

קצת על Bit4Futures

אנחנו כאן כדי ללמד אתכם לעומק ובהרחבה ברמה הגבוהה ביותר לדעת להרוויח באמצעות טכניקות ואסטרטגיות מסחר שפיתחתנו בשנים האחרונות.

אתם לא תתעשרו מהר זה בטוח! אבל לאט לאט זה אכן יקרה, כי דניאל בן אבו וצוות מוחות מהחזקים בישראל עושים הכל על מנת להעניק לכם ידע מורחב ויעיל על מסחר במטבעות דיגיטליים, ניתוח טכני בצורה עמוקה ביותר, ושיטות מטורפות שלא חשבתם עליהם.

אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ כדי להישאר מעודכנים בכל מה שקשור לעולם הקריפטו ולקבל עוד תוכן איכותי, סקירות מטבעות וניתוחי עסקאות עוד לפני שאנחנו נכנסים לעסקה!

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ החינמית שלנו ומעקב ברשתות לחצו על האייקונים

תעשה עוקב בעמוד האינסטגרם של Bit4Future כדי להישאר תמיד מעודכן בכל מה שקשור לקריפטו ושוק ההון:

כל יום אני וצוות האנליסטים שלי מעלים לשם תוכן חדש ואקסקלוסיבי עם המון המון ערך שאין בשום מקום אחר! חדשות שוק, עדכונים, ניתוחי עסקאות, טיפים לסוחרים, מדריכים מיוחדים לסוחרים ועוד המון ידע איכותי.

הצטרף עכשיו לקבוצת הווצאפ הבלעדית שלנו בה אני והצוות אנליסטים שלי שולחים את העסקאות והניתוחים על המטבעות שאנחנו סוחרים בהם
(לא המלצה למסחר):

הירשמו לנויזלטר שלנו וקבלו חדשות, ניתוחים ועדכונים חמים לפני כולם!

בהרשמה לניוזלטר אני מאשר קבלת דיוור מ Bit4Futures. אנחנו מבטיחים לשלוח רק תכנים איכותיים עם הרבה ערך!